רון ארד - בשם האב: לוחם הטאקוונדו רון אטיאס מכוון למדליה אולימפית : ראש הממשלה חשף כי המוסד ניסה להתחקות אחר גורלו של נווט חיל האוויר, אולם בערוצים השונים דווח כי המבצע לא הצליח.

Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: Vor 1 tag · אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט טען כי מבצע להשגת מודיעין אודות היעלמות הנווט רון ארד הצליח, גורמים ביטחוניים טוענים כי המבצע נכשל ולא הביא מידע חדש (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. עודכנו על הפעולות של המוסד.

Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. מט×'×—×™ ר×'×'×
מט×'×—×™ ר×'×'×" ×"× ×" ×—×'רת ×"מט×'חים ×"ישראלית ×"ראשונ×" ש×"צי×'×" from www.scooper.co.il
אנחנו לא יודעים לומר אם זה מקדם אותנו למקום מסוים, אבל אנחנו ממשיכים לקוות שאולי יום אחד נדע על מה שעלה בגורלו של רון. כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. ניסיון המוסד לאתר מידע על רון ארד נכשל; Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד: Vor 1 tag · created with sketch. Vor 22 stunden · בצהריים התייחס למבצע חן ארד, אחיו של הנווט. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: 21.07.2021 · רון ארד, תיכון, רחובות, הייטק היי, תיכון עש רון ארד, בית חינוך מתקדם, pbl

על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה.

על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה. Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד: הוא סיפר לכאן ב' כי אינו יודע מה תוצאות הפעילות לאיתורו של רון ארד. כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. ניסיון המוסד לאתר מידע על רון ארד נכשל; ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת שבמבצע מורכז ונועז היו מעורבים גם צהל ושבכ, וכי שוחח על כך עם רעייתו ובתו של הנווט הנעדר עודכנו על הפעולות של המוסד. Vor 1 tag · created with sketch. Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח. Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. גורם שמכיר את פרטי המבצע אמר לכאן חדשות כי … Vor 1 tag · רון ארד הוא נושא לאומי חשוב, כך שאני שמח שממשיכים לעסוק בו. Vor 22 stunden · בצהריים התייחס למבצע חן ארד, אחיו של הנווט.

ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת שבמבצע מורכז ונועז היו מעורבים גם צהל ושבכ, וכי שוחח על כך עם רעייתו ובתו של הנווט הנעדר Vor 1 tag · created with sketch. Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: Vor 1 tag · אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט טען כי מבצע להשגת מודיעין אודות היעלמות הנווט רון ארד הצליח, גורמים ביטחוניים טוענים כי המבצע נכשל ולא הביא מידע חדש (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

21.07.2021 · רון ארד, תיכון, רחובות, הייטק היי, תיכון עש רון ארד, בית חינוך מתקדם, pbl ×'שם ×
×'שם ×"א×': לוחם ×"טאקוונ×"ו רון אטיאס מכוון למ×"לי×" אולימפית from www.maariv.co.il
Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח. Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד: על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה. Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. הוא סיפר לכאן ב' כי אינו יודע מה תוצאות הפעילות לאיתורו של רון ארד. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: עודכנו על הפעולות של המוסד. Vor 1 tag · created with sketch.

ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת שבמבצע מורכז ונועז היו מעורבים גם צהל ושבכ, וכי שוחח על כך עם רעייתו ובתו של הנווט הנעדר

21.07.2021 · רון ארד, תיכון, רחובות, הייטק היי, תיכון עש רון ארד, בית חינוך מתקדם, pbl עודכנו על הפעולות של המוסד. ראש הממשלה חשף כי המוסד ניסה להתחקות אחר גורלו של נווט חיל האוויר, אולם בערוצים השונים דווח כי המבצע לא הצליח. חשוב מאוד להחזיר אותו ולדעת מה עלה בגורלו באופן שיהיה מקובל על פי כל הסטנדרטים של צהל, הסביר גלעד. ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת שבמבצע מורכז ונועז היו מעורבים גם צהל ושבכ, וכי שוחח על כך עם רעייתו ובתו של הנווט הנעדר על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה. Vor 1 tag · רון ארד הוא נושא לאומי חשוב, כך שאני שמח שממשיכים לעסוק בו. Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד: Vor 22 stunden · בצהריים התייחס למבצע חן ארד, אחיו של הנווט. Vor 1 tag · created with sketch. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח. כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11.

ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת שבמבצע מורכז ונועז היו מעורבים גם צהל ושבכ, וכי שוחח על כך עם רעייתו ובתו של הנווט הנעדר חשוב מאוד להחזיר אותו ולדעת מה עלה בגורלו באופן שיהיה מקובל על פי כל הסטנדרטים של צהל, הסביר גלעד. אנחנו לא יודעים לומר אם זה מקדם אותנו למקום מסוים, אבל אנחנו ממשיכים לקוות שאולי יום אחד נדע על מה שעלה בגורלו של רון. עודכנו על הפעולות של המוסד. Vor 1 tag · רון ארד נפל בשבי לפני 35 שנה ועד היום גורלו לא פוענח.

Vor 1 tag · רון ארד הוא נושא לאומי חשוב, כך שאני שמח שממשיכים לעסוק בו. פחות מחו×
פחות מחו×"ש וחצי אחרי ×"לי×"×" ×"שלישית, רותם סלע חוזרת לע×'ו×"×" from xnet.ynet.co.il
גורם שמכיר את פרטי המבצע אמר לכאן חדשות כי … Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. 21.07.2021 · רון ארד, תיכון, רחובות, הייטק היי, תיכון עש רון ארד, בית חינוך מתקדם, pbl אנחנו לא יודעים לומר אם זה מקדם אותנו למקום מסוים, אבל אנחנו ממשיכים לקוות שאולי יום אחד נדע על מה שעלה בגורלו של רון. ראש הממשלה חשף כי המוסד ניסה להתחקות אחר גורלו של נווט חיל האוויר, אולם בערוצים השונים דווח כי המבצע לא הצליח. Vor 22 stunden · בצהריים התייחס למבצע חן ארד, אחיו של הנווט.

Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד:

Vor 1 tag · המבצע לאיתור גופת רון ארד: Vor 1 tag · created with sketch. אנחנו לא יודעים לומר אם זה מקדם אותנו למקום מסוים, אבל אנחנו ממשיכים לקוות שאולי יום אחד נדע על מה שעלה בגורלו של רון. על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה. Vor 22 stunden · בצהריים התייחס למבצע חן ארד, אחיו של הנווט. חשוב מאוד להחזיר אותו ולדעת מה עלה בגורלו באופן שיהיה מקובל על פי כל הסטנדרטים של צהל, הסביר גלעד. כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. ניסיון המוסד לאתר מידע על רון ארד נכשל; 21.07.2021 · רון ארד, תיכון, רחובות, הייטק היי, תיכון עש רון ארד, בית חינוך מתקדם, pbl Vor 1 tag · המבצע להשגת המידע החדש על הנווט השבוי רון ארד לא הצליח ולא הושג מידע כזה. Vor 1 tag · מקורבים למשפחת ארד שמעו את הדברים ומסרו: ראש הממשלה חשף כי המוסד ניסה להתחקות אחר גורלו של נווט חיל האוויר, אולם בערוצים השונים דווח כי המבצע לא הצליח. Vor 1 tag · רון ארד הוא נושא לאומי חשוב, כך שאני שמח שממשיכים לעסוק בו.

רון ארד - ×'שם ×"א×': לוחם ×"טאקוונ×"ו רון אטיאס מכוון למ×"לי×" אולימפית : ראש הממשלה חשף כי המוסד ניסה להתחקות אחר גורלו של נווט חיל האוויר, אולם בערוצים השונים דווח כי המבצע לא הצליח.. גורם שמכיר את פרטי המבצע אמר לכאן חדשות כי … כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. Vor 1 tag · אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט טען כי מבצע להשגת מודיעין אודות היעלמות הנווט רון ארד הצליח, גורמים ביטחוניים טוענים כי המבצע נכשל ולא הביא מידע חדש (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. על פי דיווח בעיתון ראי אל יום, היוצא לאור בלונדון, בנט התכוון בדבריו למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה איתו גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקאית, חקרה אותו ושחררה. Vor 1 tag · רון ארד הוא נושא לאומי חשוב, כך שאני שמח שממשיכים לעסוק בו.